Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Edifici

II Jornades experiències innovadores sobre Psicomotricitat Vivencial, Expressió Musical i Activitat Física a Educació Infantil

• 4 de setembre de 2018

El pròxim dimarts 4 i dimecres 5 de setembre del 2018, es realitzaran en la Facultat de Magisteri les segones Jornades "II Jornada Experiències innovadores sobre Psicomotricitat Vivencial, Expressió Musical i Activitat Física a Educació Infantil. Acostament entre les aules escolars i les universitàries". La jornada pretén apropar algunes temàtiques, continguts i accions que es desenvolupen a les aules universitàries amb un escenari quotidià de les pràctiques curriculars com les realitzades a les aules d'Educació Infantil.

II Jornades d'experiències innovadores sobre Psicomotricitat Vivencial, Expressió Musical i Activitat Física a Educació Infantil

Inscripció mestres d´Infantil: Pàgina web Cefire.
Inscripció estudiants UV al correu: psicomot@uv.es

Es lliurarà certificat d´assistència.

Llista d'enllaços: