Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Edifici

V Jornades sobre Sistemes de Votació Electrònica (JSVE)

• 14 de de juny de 2019

Jornades d'innovació educativa “V JSVE-Bones pràctiques en el procés d'ensenyament-aprenentatge".

Dimecres 19 de de juny de 09:00 a 19:00. Sala Manuel Sánchez Ayuso de la Facultat d’Economia (primer pis).

Jornades d'innovació educativa “V JSVE-Bones pràctiques en el procés d'ensenyament-aprenentatge”

Les jornades d'innovació educativa “VJSVE-Bones pràctiques en el procés d'ensenyament-aprenentatge” seran inaugurades per Dª M. Adela Valero, Vicerectora d'Ocupació i Programes Formatius i, com en edicions anteriors, es plantegen com un fòrum de discussió i intercanvi en la comunitat acadèmica per a compartir i divulgar noves metodologies, bones pràctiques docents i l'aplicació de diverses eines innovadores als aules. Donat el caràcter pràctic i l'interès d'aquestes jornades, animem a la comunitat acadèmica a assistir i/o participar.

Organitzat pel projecte d'Innovació Educativa i Qualitat Docent (Xarxa d’Innovació): “Elaboració de materials interactius i multidisciplinaris per afavorir l’aprenentatge i avaluació en els estudis de grau” (UV-SFPIE_ GER18-849069).

Llista d'enllaços: