Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • Imatge centre

Carta de Serveis

Funcions 

Coordinar i gestionar els processos d’avaluació i millora de la qualitat. Això inclou el disseny i la implantació de Sistemes de Garantia Interna de la Qualitat, així com el suport en tots els processos vinculats amb la certificació externa de la Qualitat.

Avaluació dels títols

  • Suport tècnic a les titulacions de grau, màster i doctorat en tots els processos relacionats amb la qualitat, tant des del punt de vista intern (SGIC) com extern (seguiment i acreditació).
  • Suport tècnic als Comitès de Qualitat de Centre.
  • Anàlisi i processament de dades de les enquestes de satisfacció amb els títols de tots els grups d’interès, així com elaboració dels informes corresponents.
  • Suport als títols propis per a recabar l’opinió dels estudiants i elaborar informes sobre la seua qualitat.

Avaluació del professorat

  • Anàlisi i processament de dades de les enquestes.
  • Recollida i gestió dels autoinformes del professorat i dels informes departamentals.
  • Elaboració d'informes (per al professorat, per als departaments, agregats per titulació, etc).

Avaluació dels serveis

  • Suport tècnic per a la gestió interna de la qualitat i el desenvolupament de plans de millora d’unitats i serveis.
  • Suport tècnic per a les unitats i serveis que volen obtindre segells externs de qualitat.

De caràcter global

  • Interlocució permanent amb les agències que desenvolupen avaluacions de la UV, com ara ANECA i AVAP, així com amb la resta d’unitats de qualitat universitàries.
  • Suport per a la implantació d'una cultura de qualitat a la Universitat de València
     

 

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies