CGT organitza aquest acte el pròximo 13 de març en la Universitat de València (Facultat de Psicologia).

L'acte està organitzat per CGT i tractarà sobre l'última sentència del TRIBUNAL DE JUSTÍCIA DE LA UNION EUROPEA referent als contractes de durada determinada on estableix que els temporals no poden ser discriminats respecte als fixos, sempre que les situacions siguen comparables, alguna cosa que pot afectar a prop de 300 mil interinxs i 4 milions de trabajadorxs temporals.

Té dret el personal interí a indemnització quan finalitze el seu contracte?

I el personal amb contractes temporals?

Els ponents són:

• Carlos Hugo Preuat, Magistrat de TSJ de Catalunya i membre de Jutges per a la democràcia.
  • Raúl Maíllo, advocat del gabinet jurídic confederal de CGT.
  • Desiderio Martín, Secretari de formació de CGT

Dilluns 13 de març a les 10:30 H en el  Saló de Graus de la