Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Ajudes per a activitats socioculturals per a associacions d'estudiants

EQUALITY

Període de l'esdeveniment: De 22 de febrer de 2018 a 27 de març de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Servei d'Informació i Dinamització (Sedi)

Descripció:

L'objecte de la convocatòria és concedir ajudes a projectes d'activitats o intervencions socioculturals realitzades per estudiants i estudiantes, associacions o col·lectius d'estudiants i estudiantes que es duguen a terme en el si de la comunitat universitària en el marc institucional de "De març a novembre per la Igualtat". A més a més, aquestes ajudes tenen com a finalitat principal promoure la participació dels estudiants i les estudiantes per afavorir la igualtat de dones i homes en el si de la Universitat i en la societat.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

www.uv.es/sedi

Contacta: participa@uv.es