Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Ajudes per a la iniciació a la investigació

Codi de programació informàtica

Període de l'esdeveniment: De 23 de febrer de 2018 a 28 de març de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Servei d'Informació i Dinamització (Sedi)

Descripció:

És objecte d’aquesta convocatòria promoure la iniciació en tasques d’investigació dels estudiants de la Universitat de València que finalitzen els estudis de grau o que estiguen cursant primer curs de màsters universitaris oficials, mitjançant l'assignació d'una beca que els permeta iniciar-se en tasques d’investigació vinculades amb els estudis que cursen i facilitar la seua futura orientació professional o investigadora.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

www.uv.es/sedi

Contacta: sedi_ajudes@uv.es