Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Ajudes a Projectes de cooperació per associacions i col·lectius d'estudiants

puzzle corporatiu

Període de l'esdeveniment: De 19 de febrer de 2018 a 23 de març de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Servei d'Informació i Dinamització (Sedi)

Descripció:

L'objectiu d'aquestes ajudes es donar suport a projectes de cooperació, educació per al desenvolupament i de sensibilització promoguts i gestionats per associacions d'estudiants de la Universitat de València o per col·lectius d'estudiants en col·laboració amb una ONGD.

Així mateix, és objectiu d'aquesta convocatòria afavorir i potenciar la col·laboració entre els col·lectius i associacions d'estudiants de la Universitat de València i les ONGD valencianes.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

www.uv.es/sedi

Contacta: voluntariat@uv.es