Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Aula oberta d'escriptura creativa

Tallers aula oberta d'escriptura creativa

Període de l'esdeveniment: De 29 de de juliol de 2019 a 13 de d’octubre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 12:46 a 23:59.

Lloc de realització: Servei d'Informació i Dinamització (Sedi)

Descripció:

El 4 de setembre comença la matrícula als tallers de l’Aula oberta d’escriptura creativa de la Universitat de València. Els tallers tenen una durada de 20 hores i el reconeixement d'un crèdit ECTS. En aquesta edició els tallers i el professorat són els següents:

• Escriptura teatral: Gemma Miralles
  • Narrativa breu en castellà: Fani Grande
  • Narrativa breu en valencià: Carles Cano
  • Poesia en castellà: Luci Romero
  • Poesia en valencià: Josep Lluís Roig
  • Guió de curtmetratge: Rafael Ferrero

Podeu consultar els terminis d’inscripció, les condicions de matrícula i el programa de cada taller al web del Servei d’Informació i Dinamització (Sedi).

Organitza:

Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius a través del Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

Col·labora: Vicerectorat de Cultura i Esport (Aula de Literatura, Aula d’Arts Escèniques, Aula de Cinema) i la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació (Vicedeganat de Cultura)..

Contacta: nauest@uv.es

Més informació: