Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Cèl·lules nervioses de recanvi: mecanismes i limitacions

Conferència d'Arturo Álvarez-Buylla. La Nau

Data: 14 de juny de 2018 de 19:30 a 21:00. Dijous.

Lloc de realització: Aula Magna. La Nau (Universitat, 2)

Descripció:

Escola Europea de Pensament Lluís Vives

Cicle: Els secrets del nostre cervell

Conferència

"Cèl·lules nervioses de recanvi: mecanismes i limitacions"

Arturo Álvarez-Buylla

Reconegut internacionalment pel seu treball en neurociència del desenvolupament i la investigació de neurobiologia de cèl·lules mare. Els seus principals camps de recerca són la neurogènesi del cervell dels mamífers adults, la regulació de les cèl·lules mare neurals, l’origen dels tumors cerebrals i la seua curació, i la reparació cerebral.

Entrada lliure. Aforament limitat

L'acte es podrà consultar l'arxiu audiovisual en el Canal cultura de Mediauni (mediauni.uv.es)

Organitza:

Escola Europea de Pensament Lluís Vives.

Contacta: escola.pensament@uv.es

Més informació: