Logo de la Universitat de València Logo Col·legi Major Rector Peset Logo del portal

Curs 'De-construint la música: Verdi a Les Arts'

Imatge del curs 'Verdi a Les Arts'

Període de l'esdeveniment: De 14 de gener de 2021 a 25 de gener de 2021. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Semipresencial

Descripció:

Aquest curs és la primera de les activitats programades amb motiu del 25 aniversari de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat de València (OFUV).

L'objectiu és que l’alumnat participe de forma activa en les activitats didàctiques i artístiques dins de la Marató Verdi del Departament d’Educació del Palau de les Arts, les quals són:

• 26 de gener (dimarts). Conferència 'Papeles femeninos de Verdi en la ópera', a càrrec de l’humanista i divulgador musical Ramon Gener.
  • 3 de febrer (dimecres). Conferència via streaming de la directora de l’OFUV, Beatriz Fernández Aucejo, sobre les obres del programa del concert que es farà el dia 6 de febrer.
  • 6 de febrer (dissabte). Concert monogràfic dedicat a Verdi, que oferirà l’OFUV, juntament amb alumnes del Conservatori Superior de Música de València, a l’Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía.

Organitza:

Fundació General de la Universitat de València-Àrea d'Activitats Musicals