Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Erasmus en el Territori - Oberta inscripció en web

Visita al Castell de Sagunt

Període de l'esdeveniment: De 5 de setembre de 2018 a 29 de setembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Albufera, Bocairent, Els Alforins i Xàtiva

Descripció:

La Universitat de València, a través del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat i el Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació, continua amb el programa Erasmus en el Territori. En aquesta 6a edició ha organitzat uns itineraris formatius que permetran mostrar alguns municipis valencians referents de la seua cultura i el seu patrimoni.

Aquests itineraris estan destinats als estudiants del programa Erasmus de la Universitat per al curs 2018- 2019. Les rutes, dissenyades amb la participació dels ajuntaments corresponents, es caracteritzen per la seua vocació formativa, en les quals es pretén il·lustrar als estudiants del Programa Erasmus sobre els valors patrimonials, culturals i paisatgístics de la geografia valenciana. Per a açò es proposen rutes que descobriran les excel·lències del litoral i de l'interior valencians, els atractius que reuneixen els seus pobles i ciutats o les singularitats dels seus paisatges.

Cultura valenciana, gastronomia, paisatges, experiències inoblidables, ambient universitari… trobarà en les rutes proposades. L'estudiant podrà apreciar que València destaca per la seua diversitat natural i cultural.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció

Territorial i Societat i Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació amb la col·laboració del Centre d'Idiomes.

.

Contacta: unitatsuport@uv.es