Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Inscripció Summer School Facultat de Dret

Període de l'esdeveniment: De 29 de de maig de 2019 a 12 de de juny de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Facultat de Dret

Descripció:

Del 17 al 21 de juny tindrà lloc a la Facultat de Dret de la Universitat de València la primera edició de la Summer School for Young Researchers, un esdeveniment acadèmic que compta amb la participació i assistència de joves investigadors nacionals i estrangers. El programa acadèmic està basat en 5 temes i s'ofereix també un programa social paral·lel durant tota la setmana. Les inscripcions per assistir estaran obertes fins al dimecres 12 de juny contactant amb summer.school.lawUV@uv.es. S'atorgarà un certificat als que assistisquen almenys al 80% de les sessions.

Organitza:

Facultat de Dret.