Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

IV Art i Ment - Nau Social

Imatge gràfica de la IV edició d'Art i Ment.

Període de l'esdeveniment: De 4 de de novembre de 2019 a 11 de de novembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 09:00 a 14:00.

Lloc de realització: Aules Seminari. Centre Cultural La Nau de la Universitat de València (Universitat 2, València)

Descripció:

Innovació sociocultural a través de l'art. Treballar la concentració, la motivació i les destreses manuals seran els objectius de la IV edició d'Art i Ment.

Destinat a xiquetes i xiquets de 10 a 12 anys

L'experiència estètica pot reportar beneficis a nivell cognitiu i emocional. El desenvolupament de sensibilitats i destreses artístiques possibilita millores en autoestima i assertivitat. La nostra ment ens permet gaudir de l'art de manera constitutiva i aquest plaer és l'avantsala de noves formes de participació social.

Del 12 de novembre al 19 de maig

Tallers d'art que es realitzaran els dimarts a les 17:30 hores a les aules Seminari del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València (Universitat 2, València).

Matrícula gratuïta oberta fins a l'11 de novembre:

Més informació:

Organitza:

Laboratori d'Experiència Estètica i Integració Social del Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, de la mà del Màster Universitari d'Intervenció Psicològica en Àmbits Socials (MIPAS), de l’Institut IDECART (Institut per a la Investigació i Desenvolupament dels Processos de Creació i Artteràpia) i del Màster d’Artteràpia de la UPV.

Col·laboren:

Fundació General de la Universitat de València