Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Jornada de Filologia Catalana per a professionals

Imatge del cartell de la Jornada
Període de l'esdeveniment:
  • 3 de de maig de 2019 de 16:00 a 20:00. Divendres.
  • 4 de de maig de 2019 de 10:00 a 14:00. Dissabte.

Lloc de realització: Sala Enric Valor. Facultat Filologia, Traducció i Comunicació

Descripció:

L'objectiu d’aquestes Jornades és actualitzar els continguts i oferir-los un tast de les darreres línies de recerca i d’innovació del Departament.

La inscripció per a la Jornada de Filologia Catalana per a Professionals serà gratuïta per a tots els participants. Està previst que el Cefire de Multilingüisme expedisca un certificat de participació de 8 hores per al professorat funcionari de secundària; la resta d’assistents rebran un certificat del Departament de Filologia Catalana.

Organitza:

Departament de Filologia Catalana.

Contacta: dep.filologia.catalana@uv.es

Més informació: