Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Jornades 50 aniversari ICCP

Període de l'esdeveniment: De 20 de de juny de 2019 a 21 de de juny de 2019. Dijous i divendres de 09:30 a 15:00.

Lloc de realització: Sala Tomás Vives Antón. Facultat de Dret

Descripció:

L'Institut Universitari d'Investigació en Criminologia i Ciències Penals de la Universitat de València es va crear fa cinquanta anys, i és el segon institut d'Espanya més antic, només per darrere de l'Institut de Criminologia de la Universitat Complutense de Madrid.

Per a celebrar aquest 50 aniversari hem programat unes Jornades que a més de reunir exdirectors de l'Institut, i professors i juristes relacionats amb el món de la criminologia pretenen donar alguna respostes als actuals reptes de la investigació criminològica.

La inauguració d'aquestes jornades dirigides per Mª Asunción Colás Turégano,

professora de Dret Penal i Co-Directora del Master en Criminología i Seguretat, serà a càrrec de la Rectora de la UV, María Vicenta Mestre Escrivá, de Javier Palao Gil, Degà de la Facultat de Dret i de José Luis González Cussac, Catedrátic de Dret Penal i Director del ICCP.

La Jornada servirà també de clausura a la 6ª Edició del Màster en Criminologia i Seguretat.

Organitza:

Institut de Criminologia i Ciències Penals.

Contacta: gestioniccp@uv.es/lucia.jover@uv.es

Més informació: