Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Learn Catalan! Aprende valenciano! Matricula't als cursos dels nivells A1, A1+ i A2

Període de l'esdeveniment: De 2 de de setembre de 2019 a 18 de de setembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Aules dels campus de la Universitat

Descripció:

Cursos de valenciano A2 gratuitos para estudiantes de la UV

La Universitat de València ofrece cursos gratuitos de valenciano del nivel A2 para estudiants de grado o posgrado de la UV. Los cursos tendrán una duración de 40 horas, a razón de dos sesiones de dos horas a la semana, con un reconocimiento de 1,5 créditos cada uno.

A2, Campus dels Tarongers. Martes y jueves, del 8 de octubre al 17 de diciembre, de 14 a 16 h.

A2, Campus de Blasco Ibáñez. Lunes y miércoles, del 7 de octubre al 16 de diciembre, de 14 a 16 h.

A2, Campus de Burjassot-Paterna. Lunes y miércoles, del 7 de octubre al 16 de diciembre, de 13 a 15 h.

Matrícula y más información: spluv.es/cursosA2

(hasta el 18 de septiembre de 2019).

Organitza:

Servei de Política Lingüística.

www.spluv.es

Contacta: spl@uv.es