Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

LVIII edició del congrés de l'Associació Estatal d'Estudiants de Relacions Laborals i Recursos Humans

LVIII Congrés AERELABO

Període de l'esdeveniment: De 3 de d’abril de 2019 a 6 de d’abril de 2019. Dimecres, dijous, divendres i dissabte de 17:00 a 22:00.

Lloc de realització: Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València

Descripció:

En la Facultat de Ciències Socials es celebra el LVIII Congrés AERELABO, amb el lema “L'evolució de les Ciències de Treball: una necessitat per als reptes del S. XXI”. AERELABO és l'Associació Estatal d'Estudiants de Relacions Laborals i Recursos Humans i compta amb més de 20 anys d'experiència com a Associació Estatal, aglutinant a gran part de facultats i escoles de l'estat espanyol i en contacte directe amb el Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, el Consell General de Col·legis de Graduats Socials i l'Associació de Centres de Relacions Laborals i Recursos Humans (ARELCIT).

El congrés AERELABO és un espai de trobada d'els qui estudien o han estudiat la titulació i permet donar a conèixer i debatre tots aquells temes relacionats amb els diferents camps de les Relacions Laborals i els Recursos Humans. La major part de sessions es realitzaran en la biblioteca de Ciències Socials Gregori Maians, encara que s'han programat unes altres en l'edifici departamental de la Facultat de Ciències Socials i hi ha programades visites a COGRASOVA (Col·legi de Graduats Socials de València) i a empreses com la Ford.

La inscripció al congrés permet l'accés a les ponències, taules redones i visites, a més d'incloure els coffee-breaks, el marxandatge i diploma d'assistència i aprofitament. A més, és possible l'assistència gratuïta, fins a completar l'aforament.

Organitza:

Associació Estatal d'Estudiants de Relacions Laborals i Recursos Humans.

www.aerelabo.es

Contacta: 58CongresoValencia@aerelabo.es