Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Pedagogia Crítica i Literatura. Inscripció Oberta

Pedagogia Critica

Període de l'esdeveniment: De 25 de de març de 2019 a 9 de d’abril de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Aulari I. Aula 12 i 32. Campus Blasco Ibañez

Descripció:

Es tracta d'un curs adreçat als alumnes de la Universitat de València que cursen els Graus de Mestre Educació Infantil i Primària o l'Itinerari en Educació de La Nau Gran, encara que pot resultar interessant a l'alumnat universitari en general. "Pedagogia crítica i literatura" s'articula com a complement a assignatures d'aquests Graus relacionades amb la Pedagogia, la Didàctica de les Ciències Socials i especialment la Didàctica de la literatura.

Organitza:

Servei d'Extensio Universitària.