Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Refugi il·lustrat. Entre el taüt i la maleta

Cartell de l'esdeveniment

Període de l'esdeveniment: De 1 de març de 2018 a 25 de març de 2018. Dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 11:00 a 19:00.

Lloc de realització: Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset

Descripció:

Exposició. Selecció de 150 imatges que componen l’exposició 'Refugi il·lustrat. Entre el taüt i la maleta'. Els il·lustradors i il·lustradores que hi participen suposen una representació intergeneracional de professionals de diferent trajectòria, entre els quals podem trobar premis nacionals d’il·lustració i de còmic com Andrés Rábago El Roto, Isidro Ferrer o Ajubel; autors consolidats com Paco Giménez, Javier Velasco, Judas Arrieta o Malota; i emergents com Julia Cejas, Núria Tamarit, Cachetejack, Negrescolor o Sonia Pulido.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Organitza:

Associació Professional d’Il·lustradors Valencians - APIV i Col·legi Major Rector Peset.

Contacta: culturacmrpeset@uv.es

Més informació: