Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Sis veus

Sis veus. Serenates 2019. Concert. 07/07/2019. Pl. del Patriarca. 21.30h

Data: 7 de de juliol de 2019 de 21:30 a 23:00. Diumenge.

Lloc de realització: Pl. del Patriarca

Descripció:

Serenates 2019

Els dies i les dones

Sis veus

Polirítmia i Gran Fira de València

El dies i les dones és el segon projecte del grup Sis Veus, una formació integrada exclusivament per dones, totes elles valencianes, procedents de diferents camps de la música, però especialment de la música tradicional valenciana. Presentaran peces populars arranjades per a l’ocasió  juntament amb temes originals d’inspiració tradicional. Tot al servei d’una història que situa la dona en les diferents etapes del cicle de la vida. Els poemes de Lola Andrés entrellacen les cançons i estructuren el conjunt.

Entrada lliure, aforament limitat

Organitza:

Org: Universitat de València. Institut Valencià de Cultura

Col: Diputació de València. Ajuntament de València. Palau de la Música. ISEACV. EASD. Sabadell Fundació. Fundació Bancaixa.

Contacta: pam@uv.es

Més informació: