Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Tallers i Drets Humans des dels arrels africans

36 UEG del 15 al 19 de juliol

Període de l'esdeveniment: De 15 de de juliol de 2019 a 16 de de juliol de 2019. Dilluns i dimarts de 09:30 a 14:30.

Lloc de realització: Centre Internacional de Gandia de la UV

Descripció:

Taller emmarcat en la 36ª Universitat d'Estiu de Gandia.

Descsripció:

Aquest curs naix de la necessitat de palesar i fer esment de la lluita del poble negrecrioll a la recerca de la seua reafirmació dintre d’un context geogràfic i cultural totalment hostil i sempre des de l’òptica musical i humana i sota un carés músicohistoriogràfic tot partint del Jazz com a gènere. Mitjançant exposicions il·lustratives i tenint com a fil conductor les audicions i visionats contextualitzats del gènere jazzístic,arribarem a conèixer, analitzar i debatre al voltant dels drets humans del poble negre. Coordinador: Vicent Lluís Fontelles Rodríguez, professor del Dept. Didàctica de l’Expressió Musical, Plàstica i Corporal - Facultat de Magisteri - Universitat de València.

PROGRAMA:

Dilluns 15 de juliol

MATÍ

De 9.30 a 14:30 hores

“Orígens africans del Jazz”

Dimarts 16 de juliol

MATÍ

De 9.30 a 14:30 hores

“Continuïtat genèric-musical i lluita pels drets civils als EEUU”

Organitza:

Centre de Gandia. Universitat de València