Logo de la Universitat de València Logo del portal

UniverSalut

Logo de Universalut
Període de l'esdeveniment:
  • 8 de d’abril de 2019 de 10:00 a 14:00. Dilluns.
  • 13 de d’abril de 2019 de 10:00 a 19:00. Dissabte.

Lloc de realització: Ontinyent i Villar del Arzobispo

Descripció:

'UniverSalut' és un espai  d'intercanvi i socialització que se celebrarà el 8 d'abril a Ontinyent i el 13 d'abril a Villar del Arzobispo, en el qual de forma gratuïta,  professors i estudiants de la Facultat facilitaran formació en hàbits saludables i informaran sobre els problemes de salut més destacats.

A través de les Associacions d'estudiants i de la Comissió d'Extensió Acadèmica de la Facultat, s'han configurat tallers que versaran sobre cadascuna de les titulacions del Centre.

"UniverSalut" pretén aconseguir la formació en salut de la població i, alhora, formar en habilitats transversals importants en la vida professional dels estudiants participants.

Aquesta activitat de participació està reconeguda amb 1,5 crèdits ECTS.

Organitza:

Facultat de Farmàcia i VR de Projecció Territorial.

Contacta: javier.pereda@uv.es

Més informació: