Logo de la Universitat de València Logo Col·legi Major Rector Peset Logo del portal

Universitat d'Hivern a Gandia

Públic assistent en una edició anterior

Període de l'esdeveniment: De 17 de de febrer de 2020 a 28 de de febrer de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 09:00 a 20:00.

Lloc de realització: Centre de Gandia de la UV

Descripció:

La Universitat d’Hivern es una oferta formativa, cultural i lúdica que te lloc les dues setmanes finals de febrer, concretament del 17 al 29 de febrer.

En aquest enllaç així com en el document adjunt es pot consultar la llista de tallers i seminaris oberts al públic en general així com formalitzar la matrícula.

Organitza:

UvGandia

Vicerectorat de Projecció territorial i Societat.

www.uv.es/uvgandia

Contacta: uvgandia@uv.es