Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Visita de la Comissió d'Avaluació del Màster en Paleontologia Aplicada

Visita comitè extern

Període de l'esdeveniment: De 14 de juny de 2018 a 15 de juny de 2018. Dijous i divendres de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Facultat de Ciències Biològiques

Descripció:

Avaluarà el Màster en Paleontologia Aplicada.

La Universitat de València rebrà la visita els dies 14 i 15 de juny del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar aquesta titulació.

La Comissió d’Avaluació Externa, designada per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), està formada per quatre membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es inspeccionaran les instal·lacions dels centres on s’imparteix el títol i s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en ells: estudiantat, professorat, equips directius, equips d'autoavaluació, ocupadors/es i egressats/des. Així mateix, hi haurà una audiència pública el dia 15 de juny de 10 a 11h al Saló d’Actes de la Biblioteca de Ciències “Eduard Boscà” perquè qualsevol persona interessada i que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte al màster avaluat.

Organitza:

Unitat de Qualitat.