Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Visita de Comitè d'Avaluació Externa

Comitè avaluació externa

Període de l'esdeveniment: De 20 de de juny de 2019 a 21 de de juny de 2019. Dijous i divendres de 09:00 a 14:00.

Lloc de realització: Facultat de Ciències Socials

Descripció:

Avaluarà el Màsters en:

• Cooperació al Desenvolupament
  • Prevenció de Riscos Laborals
  • Direcció i Gestió de Recursos Humans

La Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar aquestes titulacions.

La Comissió d’Avaluació Externa, designada per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), està formada per membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es inspeccionaran les instal·lacions dels centres on s’imparteixen els títols i s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en ell: estudiantat, professorat, equips directius, equips d'autoavaluació, ocupadors/es i egressats/des. Així mateix, hi haurà una audiència pública el dia 21 de juny de 9.00 a 10.00h a l'aula 3A2 de la Facultat de Ciències Socials perquè qualsevol persona interessada i que no haja estat entrevistada anteriorment puga aportar la seua visió respecte als màsters avaluats.

Organitza:

Unitat de Qualitat .