Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

XVII Edició de l'Olimpíada d'Economia. Inscripció oberta

XVII Edició de l'Olimpíada d'Economia

Període de l'esdeveniment: De 11 de de març de 2019 a 8 de d’abril de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Online

Descripció:

Des de l'11 de març fins al 8 d'abrill s'obri el període d'inscripció per a participar en la fase local de l'Olimpíada d'Economia.

L'Olimpíada d'Economia és un concurs de caràcter acadèmic i educatiu, l'objectiu fonamental del qual és incentivar i estimular l'estudi de l'Economia i l'Empresa entre els estudiants de batxillerat. Així mateix, persegueix premiar l'esforç i l'excel·lència acadèmica, divulgar els estudis d'Economia i Empresa, i servir de punt de trobada entre l'ensenyament secundari i l'universitari.

En les Olimpíades d'Economia poden participar tots els alumnes dels centres d'ensenyament secundari de la Comunitat Valenciana que estiguen matriculats durant el curs 2018-19 en l'assignatura d'Economia de l'Empresa de 2n de batxillerat. La prova se celebrarà el dissabte 13 d'abril en la Facultat d'Economia de la Universitat de València.

Organitza:

Comissió de Relacions amb Secundària de la Facultat d'Economia.

Contacta: fac.economia@uv.es

Més informació: