L’audiovisual com a ferramenta de canvi. Projecció de curts valencians
Dins de la programació del Humans Fest. VII Festival Internacional de Cinema i Drets Humans de València, projectarem quatre curtmetratges, y després tindrem una taula redona amb la participació d'Ann Hernández, Rubén Monsuy, Samuel Sebastián i Emilio Martí, moderada per Nanguan Manzam (CEAR).
Entrada lliure. Aforament limitat.
Des d'un punt de vista local, Humans Fest ha volgut elaborar un petit mapa de la situació dels drets humans en diferents parts del món. Quatre curtmetratges valencians sobre quatre realitats diferents enfocades des del compromís: discriminació per motius racials a República Dominicana, la realitat de les persones amb SIDA a Guinea, la situació de les persones que viuen en els camps de refugiats de Grècia, el buit al que s'enfronten les persones que creuen el Mediterrani amb destinació Europa.
Es projectaran els següents curtmetratges:
'Vidas en tránsito', Sofía Olins. 2016
'Estamos en todos los ríos', Rubén Monsuy. 2016
'Esperando a Europa', Samuel Sebastian. 2016
'Marhaba', Emilio Martí. 2016
Després tindrem una taula redona amb la participació d'Ann Hernández, Rubén Monsuy, Samuel Sebastián i Emilio Martí, moderada per Nanguan Manzam (CEAR).
Organitza:
Humans Fest.Festival Internacional de Cinema i Drets Humans de València.
Hi col·labora: