Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

Dol migratori, Afrontament i Malestar Psicològic. Divendres 15 de novembre, 19:30 h.

• 18 de novembre de 2019

502 persones migrants, sol·licitants de protección internacional i refugiades en València.

Conferència a càrrec de Milton Alexander López de León, Psicòleg clínic i social. Consultor i estudiant de migracions internacionals amb experiència acadèmica i profesional en Guatemala, Mèxic, Colombia, India i Espanya. Presenta, Carles Xavier López Benedí, Director del Col·legi Major Rector Peset.

Activitat inclosa en #AgoraCMRPeset.

Organitza: Col·legi Major Rector Peset.

Entrada lliure. Aforament limitat.