Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

Memoria y Viñetas. La memòria històrica en el aula a través del còmic. Divendres 20 de setembre a les 19 hores.

• 16 de setembre de 2019

Presentació del còmic Memoria y Viñetas. La memória histórica en el aula a través del cómic.

Amb la participació de David F. De Arriba, coordinador del llibre; Álvaro Pons, Càtedra d’Estudis del Cómic Fundación SM-UV; Adrián Blás, Amical de Mauthausen.

Organitza: Aula de Còmic. Fundació SM i Desfiladero Ediciones.

Col·labora: Col·legi Major Rector Peset i Amical de Mauthausen y otros campos y de todas las víctimes del nazisme en España.

Entrada lliure. Aforament limitat.