Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

Presentació del llibre 'Fer país. Comunisme valencià i problema nacional (1970-1982)'. Dimarts 11 de juny a les 19 h.

• 5 de juny de 2019
Imatge

Presentació del llibre amb Vega Rodríguez-Flores, autora; Gustau Muñoz, economista i escriptor i Ferran Archilés, codirector de la col·lecció Adés &Ara del Magnànim.

Organitza: Institució Alfons el Magnànim – Centre Valencià d’Estudis i d’Investigació i Institut de Drets Humans de la Universitat de València.

Col·labora: Col·legi Major Rector Peset.

Sala de la Muralla. Entrada lliure. Aforament limitat.

Imatges: