Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Conferència Les funcions de la fiscalia. Com a defensora de la societat i dels drets dels ciutadans. Dijous 24 de maig a les 19 h.

• 21 de maig de 2018

Conferència a càrrec de Teresa Gisbert Jordá, Fical en Cap de la Fiscalia Provincial de València. Presenta, Mª Elena Olmos Ortega, Catedràtica de Dret Romà i Dret Eclesiàstic de l'Estat a la Universitat de València.

Dins de la celebració del X Aniversari de l'Associació Amics de la Nau Gran (2008-2018).

Dijous 24 de maig a les 19h.