Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Conferència. Serveis d'accès a la informació per al desenvolupament. A càrrec d'Alicia Sellés Carot. Dijous 6 de setembre, 18 h.

• 3 de setembre de 2018

Presidenta del Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes Comunitat Valenciana i representant de la Federació Espanyola de Societats d’Arxivística, Biblioteconomia, Documentació i Museística en el Programa d'Incidència Internacional de la Federació Internacional d'Associacions de Bibliotecaris i Biblioteques. Presenta, Diego Álvarez, Professor Titular Universitat Politècnica de València.

Inauguren, Marisa Baena Martínez, Delegada d’ISCOD en País Valencià i Federico Buyolo García, Director General de Cooperació i Solidaritat de la GVA.

Organitza: ISCOD – PV.

Finança: Generalitat Valenciana. Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació. UGT – País Valencià.

Col·labora: Unió de Periodistes Valenciana, Coordinadora Valenciana d’ONGD, Ajuntament de València, Universitat Politècnica de València, Col·legi Major Rector Peset.

Entrada lliure. Aforament limitat.