Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Convocades les beques de residència al Col·legi Major Rector Peset i Residència Damià Bonet per al curs 2018-19

x

La vicerectora d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de Valencia, ha convocades les beques de residència per a estudiants de la Universitat de València que estiguen matriculats en les titulacions de grau, màsters oficials i doctorat.

Les sol·licituds s'han de presentar degudament emplenades mitjançant el formulari disponible en seu electrònica de la Universitat de València [http://entreu.uv.es] i el termini finalitza el día 22 de juliol de 2018.

Llista d'enllaços:

Data d'actualització: 18 de juliol de 2018.