Logo de la Universitat de València Logo del portal

Llista de novetats

Últimes 10 novetats

• 28/10/19

Radiografia sobre la memòria d’activitats de la Conferència Episcopal. Dilluns 28 d’octubre, 18:30 h. Amb Rafael Poch de Feliu, corresponsal de La Vanguardia a Moscú (1988-2002) i Pequín (2002-2008). Després va ser corresponsal a Berlín. Organitza: València Laica. Col·labora: AVALL (Associació Valenciana d’Ateus i Lliurepensadors) i Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 24/10/19

XVII Jornades Internacionals de Guitarra. Divendres 23 d'octubre, 19.30 h.

XVII Jornades Internacionals de Guitarra. Divendres 23 d'octubre, 19.30 h. Concert del Duo El Tango (Espanya-l'Argentina), Carles Pons, guitarra i Orlando di Bello, bandeó. Obres de A. Piazzolla, P. Laurens, A. roilo, C. Gardel, T. Jobim, A. Villoldo, A. Yupanqui, H. Stamponi, R. Pingnoni, G. Matos. Organitza: Associació Torsimany. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 24/10/19

XVII Jornades Internacionals de Guitarra. Dijous 24 d'octubre, 19.30 h.

XVII Jornades Internacionals de Guitarra. Dijous 24 d'octubre, 19.30 h. Concert de guitarra, Miriam Rodríguez Brüllová. Obres de L. Brouwer, H. Vila-Llops, J. Lennon, A. Coeck, G. Harrison. Organiza: Associació Torsimany, Col·labora: Col·legi Major Rector Peset Entrada lliure. Aforament limitat.

• 23/10/19

VI edició Intramurs. La Ceramo. Dimecres 23 d'octubre, 19.00 h.

VI edició Intramurs. La Ceramo. Dimecres 23 d'octubre, 19.00 h. Conferència De les mil i una nits a la Céramo. Dimecres 23 d'octubre, 19.00 h. Presenta Pepe March. Organitza: Intramurs. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 23/10/19

XVII Jornades Internacionals de Guitarra. Divendres 25 d’octubre, 19:30 h.

Concert de guitarra, Carlos Bonell (Anglaterra). Obres de K. Mertz, N. Paganini, L. Legnani, E. Granados, A. Piazzolla, J. Cardoso, L. Brouwer, A. Rodríguez. Organitza: Associació Trujamán, Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada lliure. Aforament limitat.

• 18/10/19

Flamenc del Festival de las Minas de la Unión 2019. Juan Pinilla, cante i David Caro, guitarra. Dimecres 30 d'octubre a les 20h.

[Llegir més]

• 12/10/19

VI edició Intramurs. Dijous 17 d'octubre, 19.00 h.

VI edició Intramurs. Dijous 17 d'octubre, 19.00 h. Presentació de la VI edició de Intramurs. Inauguració exposició col·lectiva Muralla de Llum. Organitza: Intramurs. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset Entrada lliure. Aforament limitat.

• 11/10/19

BREXIT: Dur Per què i per a qui? Dilluns 21 d’octubre, 19:00 h.

BREXIT: Dur Per què i per a qui?. Dilluns 21 d’octubre, 19:00 h Conferència de Vicente Castelló Roselló, doctor en economía, professor,assciat de la Universitat Jaume I, professor invitat de la Universitat Lumière de Lyon, Técnic Superior (jubilat) del Servei Públic d'ocupació estatal. Pesenta Juan Manuel Ramírez Martínez, Catedrátic (j) de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat de Vaència. Membre del Fòrum Ciutadà Senior UDP. Ortanitza: Forum Ciutadá Senor UDP. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset. Entrada LLiure. Aforament limitat.

• 11/10/19

XVII Jornadas Internacionales de Guitarra. Viernes 18 de octubre, 19:30 h.

XVII Jornadas Internacionales de Guitarra. Viernes 18 de octubre, 19:30 h Concierto Extraordinario de Inauguración a cargo de *Massimo *delle Ceso (*Italia). Obras de S. L. *Weiss, *Mauro *Giuliani, Joaquin Rodrigo, Simone *Lannarelli, Agustín *Barrios, Antonio *Lauro. Organiza: Asociación *Trujamán, Colabora: Colegio Mayor Rector *Peset. Entrada libre. Aforo limitado.

• 10/10/19

VI edició Intramurs. Dimarts 22 d'octubre, 19.00 h.

VI edició Intramurs. Dimarts 22 d'octubre, 19.00 h. Presentació del projecte falla i llibret de la Falla Arrancapins 2020. Per Pep Romero i Gil Mnauel Hernandez. Organitza: Intramurs. Col·labora: Col·legi Major Rector Peset Entrada lliure. Aforament limitat.

Per a més novetats, utilitza el cercador