Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

Preguntes freqüents (FAQs)

• On puc trobar el número de telèfon del Col·legi Major Rector Peset i/o la seua adreça d'e-mail?
  • Com puc veure el preu d'una habitació?
  • Amb quants dies d'antelació puc fer la reserva?

Les reserves es deuen sol·licitar per escrit a qualsevol de les dues adreces cmrpeset@uv.es o reservaspeset@uv.es. Es deu indicar l'activitat que ve a realitzar. No hi ha termini, es pot sol·licitar quan es necessiti.

• On està situat el Col·legi Major Rector Peset?
  • Disposa de mesures d'adaptació per a persones amb problemes de mobilitat?

Les habitacions de professor no estan adaptades, però el col·legi disposa de 5 habitacions individuals d'estudiant que si que ho estan.

• On puc trobar l'adreça del Col·legi Major Rector Peset?
  • On puc trobar informació sobre com arribar al Col·legi Major Rector Peset?

Tipus d'habitació

• Tenim xiquets xicotets, podem demanar llits supletoris o bressols?

Si

• Puc sol·licitar un llit supletori? A quin preu?

Es poden sol·licitar llits i bressols per a menors d'edat, els nens de 4 a 14 anys sí que paguen estiguin o no amb llit supletori.

Preus

• Què inclou el preu?

Tots els serveis que ofereix l'habitació a excepció de l'ús del telèfon.

• El preu inclou impostos?

En la taula actual estan tots amb l'IVA inclòs

• El preu inclou desdejuni?

Tots tenen inclòs el desdejuni. No disposem de tarifes només allotjament en habitació de professor.

Sistemes de pagament

• Puc fer una reserva sense targeta de crèdit?

Si

• El Col·legi Major Rector Peset ha fet un càrrec en la meua targeta de crèdit, què he de fer?

Els cobraments amb targeta es fan amb l'hoste present tret que ens indiqui el contrari.

• Quan pagament?

Durant l'estada

• Se sol·liciten dipòsits o pagaments per anticipat?

• Puc pagar l'estada per anticipat?

No és aconsellable (el procés de devolució és llarg), encara que sí es pot realitzar.

• Puc pagar en efectiu?

Procés de reserva

• Com puc fer sol·licituds especials? (vistes al carrer, llits individuals, habitació situada en una planta concreta o dietes especials)

Ho poden indicar en el formulari (observacions-comentaris), o per correu electrònic o trucant per telèfon.

• Com puc fer una reserva de grup?

Condicions del Col·legi Major Rector Peset i instal·lacions

• Arribaré abans/després de l'hora d'entrada establida pel Col·legi Major Rector Peset. Podré fer l'entrada de totes maneres?

L'entrada és a partir de les 12 del migdia, si l'habitació està disponible podrà entrar sense cost addicional. Si no és possible fer l'entrada, podrà deixar les maletes en consigna i fer ús de les instal·lacions del col·legi.

• Quin és l'horari de registre d'entrada i el d'eixida?

L'entrada a partir de les 12 i la sortida després de les 12. Per a sortides més tard d'aquesta hora cal sol·licitar la disponibilitat en recepció (late check-out).

• On puc trobar més informació sobre les instal·lacions de les habitacions?
  • Vull fer el registre d'eixida després de l'hora prevista. Què he de fer?

• Vull una habitació de fumadors però solament puc triar de no fumadors. Com puc sol·licitar-la?

Està prohibit fumar en el col·legi.

• Com sigues si el Col·legi Major Rector Peset admet mascotes?

No s'admeten mascotes.

Confirmació

• Com sigues si la meua reserva està confirmada?

S'envia correu electrònic de confirmació

• He reservat una habitació però no he rebut la confirmació. Què faig?

Tornar a posar-se en contacte amb nosaltres.

Cancel·lacions / modificacions

• Puc cancel·lar o modificar la meua reserva?

Si

• Si necessite cancel·lar la meua reserva, hauré d'abonar un càrrec per cancel·lació?

Per a les cancel·lacions sense cost addicional sol·licitem que se'ns notifiqui amb dos dies d'antelació. En el cas que no s'hagi complert el termini es valoren els motius. El preu per no tenir un motiu justificat fora del termini establert és d'una nit per habitació reservada.

• On puc trobar les condicions de cancel·lació?
  • Com sigues si la meua reserva ha sigut cancel·lada?

S'envia correu amb la confirmació de l'anul·lació.

Instal·lacions i serveis

• Com puc saber si el Col·legi Major Rector Peset ofereix servei de transport i com puc reservar-ho?
  • Puc deixar el meu equipatge en el Col·legi Major Rector Peset abans de l'entrada o després de l'eixida?

El col·legi disposa de consigna on es pot deixar l'equipatge el temps necessari.

• Com sigues si el Col·legi Major Rector Peset disposa d'una instal·lació concreta, per exemple ascensor?