Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Rector Peset

Conferència Interculturalitat, mediació i cultura de la pau: construint convivència i Presentació del llibre, Mediació Intercultural i Gestió de la Diversitat. Dijous 31 de maig a les 18.30h.

• 25 de mayo de 2018

Conferència Interculturalitat, mediació i cultura de la pau: construint convivència.

A càrrec de Carlos Giménez Romero. Director de l’Institut de Drets Humans, Democràcia, Cultura de Pau i No Violència de la Universidad Autónoma de Madrid.

Presentació del llibre, Mediació Intercultural i Gestió de la Diversitat. Instruments per a la promoció d’una convivència pacífica.

A càrrec de Albert Mora Castro. Editor del llibre. Universitat de València.

Inmaculada Carda Isach. Directora General d’Inclusió Social. Generalitat Valenciana.

Organitza: Universitat de València, Migracions i ciutadania Formació Online Universitaria, Sietar Espanya, Generalitat Valenciana, Vicepresidència i Consejería d’Igualtat i Polítiques Inclusives.

Col·labora: Col·legi Major Rector Peset.

Entrada lliure. Aforament limitat.