Eduardo Vidal-Abarca; Marian Serrano-Mendizábal; Antonio Ferrer Manchón; Noemi Skrobiszewska Klincewicz; Amelia Mañá Lloria (2020). Does question format affect closed- and open-book learning from texts?. (Communication). 30th Annual Meeting of the Society for Text & Discourse . Atlanta . UNITED STATES
Pablo Delgado; Marian Serrano-Mendizábal; Nadina Gómez-Merino; Marina Pi-Ruano; Alba Rubio; Noemi Skrobiszewska; Ladislao Salmerón (2021). Changes in reading habits during the COVID-19 confinement in Spain. (Poster). 19th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction . BELGIUM
Desdentado, L; Serrano-Mendizábal, M; Escrivá-Martínez, T; Gil, L; Máñez, I; Mañá, A; Skrobiszewska, N; Burychka, D; Etchemendy, E; Folgado-Alufre, M; Herrero, R; Baños, Rosa M; Miragall, M. (2022). El efecto de las metodologías basadas en aprendizaje cooperativo en la autoeficacia y satisfacción del alumnado universitario. (Paper). Jornades d'Innovació Docent de la Facultat de Psicologia i Logopèdia de la Universitat de València . Valencia . SPAIN
Desdentado, L; Folgado, M; Serrano-Mendizábal, M; Escrivá-Martínez, T; Etchemendy, E; Mañá, A; Gil, L; Máñez, I; Skrobiszewska, N; Burychka, D; Herrero, R; Miragall, M. (2022). Efectos de las metodologías basadas en aprendizaje cooperativo en el estudiantado universitario. (Communication). 6o Congreso Internacional Virtual en Investigación e Innovación Educativa (CIVINEDU 2022) . SPAIN
Ignacio Máñez; Noemi Skrobiszewska; Adela Descals; María José Cantero; Rafael García-Ros; Raquel Cerdán; Óscar Fernando García (2022). EL Papel del formato de presentación del feedback en AulaVirtual: uso, efectividad percibida y aprendizaje. (Communication). XIX Foro Internacional sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y la Educación Superior (FECIES) . Online . SPAIN
Ignacio Máñez; Noemi Skrobiszewska; Adela Descals; María José Cantero; Rafael García-Ros; Raquel Cerdán; Óscar Fernando García (2022). Re-formateando el feedback en moodle: ¿es el formato vídeo más atractivo y efectivo que el escrito?. (Communication). VIII Jornada d'Innovació Educativa del SFPIE (UV) . Valencia . SPAIN
Noemi Skrobiszewska; Marian Serrano-Mendizábal; Eduardo Vidal-Abarca; Paul van den Broek (2022). Coherence building processes while answering low and high-level questions from expository texts. (Communication). 32nd Annual Meeting of the Society for Text & Discourse . Online . UNITED STATES
Noemi Skrobiszewska Klincewicz; Marian Serrano-Mendizábal; Eduardo Vidal-Abarca (2023). Beneficios de las preguntas de alto nivel sobre los procesos de autorregulación y la comprensión de jóvenes lectores. (Communication). XI Congreso Internacional de Psicología y Educación (CIPE 2023) . Valencia . SPAIN
Noemi Skrobiszewska; Eduardo Vidal-Abarca; Marian Serrano-Mendizábal (2023). Development of self-regulation searching processes while answering text-based pre-questions. (Communication). 20th Biennial EARLI Conference . Thessaloniki . GREECE
Ignacio Máñez; Noemi Skrobiszewska; Adela Descals; María José Cantero; Rafael García-Ros; Raquel Cerdán; Óscar Fernando García (2023). Written- or video-feedback? A study of the students' feedback use, perceptions and performance. (Poster). 20th EARLI CONFERENCE (EARLI 2023) . GREECE