UVCulturaUV Logo del portal

• Universitat de València

Amores Grup de percussió

Amores Grup de percussió. Serenates 2019. Concert. 25/06/2019. Centre Cultural La Nau. 22.30h

Data: 25 de de juny de 2019 de 22:30 a 23:59. Dimarts.

Lloc de realització: Claustre. Centre Cultural La Nau

Descripció:

Serenates 2019

30 anys d’història de la percussió a València

Amores Grup de percussió

El grup de percussió AMORES, ens presenta un breu resum de les obres més representatives del repertori que han interpretat al llarg dels seus 30 anys d’història. AMORES, fundat el 1989, està integrat per Pau Ballester, Ángel García i Jesús Salvador Chapi. Pren el nom de l’obra homònima de John Cage, compositor que ha exercit una forta influència en el grup. En la seua trajectòria dilatada ha desenvolupat un paper decisiu en l’evolució de la música per a percussió a Espanya, amb la col•laboració d’importants solistes internacionals. A més, la seua trajectòria professional sempre ha estat unida a la tasca d’investigació, docent i educativa.

Localitats no numerades. Aforament limitat

Venda anticipada d'entrades (PVP 3€) en www.latenda.es/entrades o al Centre Cultural La Nau

Organitza:

Org: Universitat de València. Institut Valencià de Cultura

Col: Diputació de València. Ajuntament de València. Palau de la Música. ISEACV. EASD. Sabadell Fundació. Fundació Bancaixa.

Contacta: pam@uv.es

Més informació: