Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Art i Ment II edició: Nau Social

Període de l'esdeveniment: De 19 de desembre de 2017 a 15 de gener de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Aules Seminari. La Nau (Universitat, 2)

Descripció:

Tallers destinats a víctimes de maltractaments. La Nau

(Inscripció fins el 15 de gener. 14h)

Art i Ment II edició: Nau Social

Innovació sociocultural detinada a víctimes de maltractaments

L'experiència estètica pot reportar beneficis a nivell cognitiu i emocional. El desenvolupament de sensibilitats i destreses artístiques possibilita millores en l'autoestima i l'assertivitat. Entre els grups mès vulnerables a l'exclusió social hi ha les víctimes de maltractaments. La nostra ment ens permet gaudir de l'art de manera constitutiva. Aquest plaer és l'avantsala de noves formes de participació social.

Enfortir l’autoestima mitjançant l’expressió artística i fomentar l’assertivitat són els objectius fonamentals d’aquests tallers

Organitza:

Org: Vicerectorat de Cultura i Igualtat

Col: Unitat d'Igualtat

Pat: Fundación Juan José Castellano Comenge.

Contacta: artiment@uv.es

Més informació: