UVCulturaUV Logo del portal

• Universitat de València

Com construir infraestructures (o no) en les hortes històriques?

Data: 13 de de novembre de 2019 de 18:00 a 21:00. Dimecres.

Lloc de realització: Centre Cultural La Nau

Descripció:

El pròxim 13 de novembre tindrà lloc, en el Centre Cultural La Nau la Jornada 'Com construir infraestructures (o no) en les hortes històriques?', organitzada per la Càtedra l’Horta de València: Territori Metropolità, i la Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians de la Universitat de València.

Organitza:

Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians / Càtedra l'Horta de València: Territori Metropolità.

Contacta: cpaisaje@uv.es

Més informació: