UVCulturaUV Logo del portal

• Universitat de València

La pu(n)ta del iceberg

La pu(n)ta del iceberg. Dansa a La Nau. 13/14-11-2019. 19.00 h

Període de l'esdeveniment: De 13 de de novembre de 2019 a 14 de de novembre de 2019. Dimecres i dijous de 19:00 a 21:00.

Lloc de realització: Sala Matilde Salvador. Centre Cultural La Nau

Descripció:

Dansa a La Nau

La pu(n)ta del iceberg, coreografia, dramatúrgia i interpretació INTRAT Cía. Danza.

Seients incòmodes. Llum incòmoda. Audició incòmoda. Ballarines boniques, primes, simpàtiques i amb bona presència passen a la sala B per ser jutjades per la seua capacitat i el seu art amb uns criteris subjectius i amb uns requisits estandarditzats. Una d’elles està molt irascible. Potser tinga la menstruació. Potser siga per la precarietat de la seua vida com a artista. O potser ignora que no és botó, és un iceberg.

Les entrades de teatre es podran reservar amb antelació a la Tenda de la Universitat a La Nau i als campus, o bé a la seua web (www.latenda.es/entrades). Cada entrada costarà 2 €

Organitza:

Aula d'Arts Escèniques.