UVCulturaUV Logo del portal

• Universitat de València

El Quinto Jinete (Rosana Pastor, Enrique Viciano, 2014)

Data: 13 de desembre de 2018 de 18:00 a 21:00. Dijous.

Lloc de realització: Saló d'Actes. Palau de Cerveró (P. Cisneros,4)

Descripció:

Cicle de pel·lícules "Víctimes de la Gran Guerra"

El Quinto Jinete (Rosana Pastor, Enrique Viciano, 2014)

Vicente Blasco Ibáñez escriu la novel•la Los cuatro jinetes del Apocalipsis entre la tardor de 1915 i la primavera de 1916, quan les tropes aliades es defensen al front del Marne de l’assetjament de l’Imperi alemany, en plena primera Guerra Mundial, mentre veiem Blasco Ibáñez al seu estudi de París com va escrivint els articles periodístics a favor dels aliats, el seu estat d’ànim, les disputes amb el seu editor, la visita que el president de la República francesa li facilita al front del Marne i a Reims, la persecució que pateix per les seues idees i com tot plegat va entrant en l’escriptura de la novel·la.

Totes les sessions en VOSE, projectades en digital, amb presentació i col·loqui.

Entrada gratuïta, aforament limitat

Organitza: