UVCulturaUV Logo del portal

• Universitat de València

El viaje de las palabras

El viaje de las palabras. Teatre a La Nau. 04/05-12-2019. 19.00 h

Període de l'esdeveniment: De 4 de de desembre de 2019 a 5 de de desembre de 2019. Dimecres i dijous de 19:00 a 21:00.

Lloc de realització: Sala Matilde Salvador. Centre Cultural La Nau

Descripció:

Teatre a La Nau

El viaje de las palabras, de Carles Sanchis i Rocío Chico. Per La Trinxera. Direcció: Pep Sanchis i Carles Sanchis.

En El viaje de las palabras solcarem les pàgines dels llibres a la recerca de les figures reconegudes al llarg del temps i de les que no ho són tant, amb especial atenció al paper de la dóna en la història de la literatura. Han tingut el reconeixement que es mereixen? Com han estat tractades en la literatura i en la vida?

Les entrades de teatre es podran reservar amb antelació a la Tenda de la Universitat a La Nau i als campus, o bé a la seua web (www.latenda.es/entrades). Cada entrada costarà 2 €

Organitza:

Aula d'Arts Escèniques.