Presentació de llibre a La Nau

Data: 3 de juny de 2014 de 20:00 a 21:30.

Centre: La Nau, Centre Cultural.

Sales: La Nau. Aula Magna.

Presentació llibre “Veus per l’horta”.

Participaran:

Taula redona amb el vicerector de Cultura i Igualtat de la Universitat de València, Antonio Ariño;  la vicerectora d'Alumnat i Extensió Universitària de la Universitat Politècnica de Valencia; María Victoria Vivancos; el coordinador institucional de la delegació del CSIC en la Comunitat Valenciana, José Pío Beltrán; el catedràtic de Geografia Humana de la Universitat de València, Joan Romero i el fotoperiodista Miguel Lorenzo.

Entrada lliure fins completar la capacitat del recinte.

Veus per l’horta

Organitza: Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la Universitat.

Llista d'enllaços: