UVCulturaUV Logo del portal

Fernando Moreno Barberá

1959

L’antiga Facultat de Dret va ser el primer dels edificis universitaris projectats per l’arquitecte Fernando Moreno Barberá per a la Universitat de València. Les façanes, de línies rectes ben definides, es destaquen per la utilització del mur cortina, igual que en la contigua Facultat de Geografia i Història, del mateix autor. Així mateix, caracteritza aquest edifici singular la seua entrada, a partir d’una potent marquesina en volada.

Per la seua rellevància arquitectònica, la Facultat de Filosofia, forma part del registre DOCOMOMO ibèric des de l’any 2009.

Per l’interès i la importància que té, l’edifici és inclòs en el Pla General de València com a Bé de Rellevància Local (BRL) en la categoria de Monument d’Interès Local.

Google maps