UVCulturaUV Logo del portal

• Universitat de València

Presentación del libro 'Fabra, Moll i Sanchis Guarner'

Invitación al acto

Fecha: 4 de febrero de 2019 de 19:30 a 21:30. Lunes.

Lugar de realización: Aula Magna del Centre Cultural La Nau

Descripción:

El lunes 4 de febrero se presenta en el Aula Magna del Centre Cultural La Nau el libro "Fabra, Moll i Sanchis Guarner. La construcció d'una llengua moderna de cultura des de la diversitat". En el acto intervendrán, Isabel Vázquez, vicerrectora de Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València; Ester Franquesa, directora general de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya; Marta Fuxà, directora general de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears; Rubén Trenzano, director general de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme de la Generalitat Valenciana; Emili Casanova, catedrático de la Universitat de València y Antoni Ferrando, autor del libro y catedrático emérito de la Universitat de València.

Organiza:

Centre Cultural La Nau y Publicacions de la Universitat de València.

Contacta: marqueting@uv.es

Más información: