Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Descripció

La iniciativa consisteix en la realització d'una sessió teòric-pràctica en les quals s'abordaran diferents aspectes imprescindibles per a una correcta cura i prevenció de les principals lesions de membre superior.

Destinataris

Estudiants matriculats en 1º o 2º de batxillerat en la modalitat de Ciències de la Naturalesa i la Salut. S'admetrà un màxim de 15 estudiants per aula.

Inscripció

El periode d'inscripció romandrà obert del 28 de novembre fins el 18 de desembre de 2018

Nota: Abans de començar el procés d'inscripció hauràs de descarregar el document "Autorització Legal". Una vegada emplenat i signat pels responsables legals dels estudiants participants, podràs seguir amb el procés d'inscripció. Segueix les instruccions per a finalitzar amb èxit el procés.

Data, hora i lloc de realització

Dijous 17 de gener de 2019, de 9 a 14 hores. Aules de la Facultat de Fisioteràpia (C/ Gascó Oliag, 5. València) de la Universitat de València

Programa de continguts

1. Anatomia i biomecànica del membre superior: muscle, colze i monyica-mà.
2. Factors de risc de les lesions de membre superior
3. Principals lesions del membre superior

• Inestabilitat de muscle
  • Luxació de muscle