Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

La Universitat de València, en col·laboració amb la Societat Catalana de Biologia, organitza la VIII Jornada de Biologia a l'ensenyament amb l'objectiu de reunir els responsables de l'ensenyament de la biologia i perquè pugueu participar aportant les vostres experiències docents. La inscripció per a la VIII Jornada de Biologia en l'Ensenyament serà gratuïta per a tots els participants. En la Jornada d'enguany la Delegació per a la Incorporació a la Universitat emetrà certificats de participació.

Participants: Professorat de secundària i batxillerat.

Data i lloc de realització: Dissabte 30 de març de 2019, de 9 a 14.30 hores, a l'Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic de la Universitat de València

Inscripció: del 4 al 26 de març de 2019.

Contribucions a la Jornada: Els professionals que vulguen presentar una contribució oral a la Jornada hauran d’enviar el resum de la xarrada i les dades del ponent, abans del 24 de març, al correu electrònic gemeg@uv.es.

Programa:

Programa per a descarregar [PDF]

09.00 - 09.20 Benvinguda i presentació
09.20 - 10.20 Taula Rodona "Fem Xarxa: establir nous lligams per crear una xarxa de divulgació i cultura científica" amb la participació de Neus Peris (Secció d'ensenyament de la SCB), Elena Thibaut (CEFIRE CTEM), David Ibáñez Gil de Ramales (Federació Valenciana de Divulgació Científica), Inmaculada Quilis (DoCiència - UV)
10.20 - 11.00 Comunicacions Orals i Experiències d'aula presentades per professorat (I)

• L'experiència ApS (aprenentatge i sevei): dinàmiques per generar materials de qualitat
  • UATE-Unidades Ambientales de Trabajo Educativo

11.00 - 11.30 Pausa - cafè
11.30 - 13.00 Comunicacions Orals i Experiències d'aula presentades per professorat (II)

• El agua bajo tus pies: acuiferos y cuevas subterraneas, un viaje bajo tierra
  • La gestió ambiental com a competència transversal
  • Biología de la reproducción en invertebrados: propuesta práctica