Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Objectius: Oferir recursos per al treball a l'aula de qüestions relatives al tema de ciència i gènere, aprofitant les recents investigacions acadèmiques al voltant del tema.

Participants: Professorat de secundària i batxillerat.

Data i lloc de realització: per determinar. Institut d'Història de la Medicina i de la Ciència "López Piñero" Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4, València)

Inscripció: per determinar.

• Realitza l'inscripció a la jornada. (AFORAMENT LIMITAT A 60 PARTICIPANTS)

Programa:

09.00 - 09.15      Recollida de documentació
09.15 - 09.30       Paraules de Benvinguda a càrrec de Mª José Lorente i José Ramón Bertomeu
09.30 - 10.15  Ciència i gènere: tendències recents i polítiques d'actuació (Capitolina Díaz)
10.15 - 11.00                Ciència i gènere amb perspectiva històrica: noves tendències i recursos (Ximo Guillem i José Ramón Bertomeu)
11.00 - 11.30     Pausa
11.30 - 12.15      Wikidones: un projecte de ciència i gènere a les aules
(Àngela García)
12.15 - 13.00    Debat general amb els ponents. Moderen José Ramón Bertomeu i Ximo Guillem.
13.00 - 14.00    Visita guiada per l'exposició permanent de l'Institut d'Història de la Medicina i de la Ciència "López Piñero"

Organitzat per:

• Delegació per a la Incorporació a la Universitat, UV
  • Institut d'Història de la Medicina i de la Ciència "López Piñero", UV
  • Unitat de Cultura Científica i de la Innovació - Càtedra de Divulgació de la Ciència, UV