Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Pantalla amb dades numèriqus

Homenatge al professor Ernest Lluch en el dinové aniversari de la seua mort

• 18 de desembre de 2019

El dijous 12 de desembre de 2019 va tindre lloc a la Facultat d’Economia de la Universitat de València el Diàleg “La via valenciana 2019: reptes fonamentals”, organitzat conjuntament per la susdita institució i la Fundació Ernest Lluch-Secció Valenciana. Presentaren l’acte acadèmic el Degà de la Facultat, José Manuel Pastor Monsálvez i el President de la Secció Valenciana de la Fundació, Salvador Almenar Palau. Els protagonistes del Diàleg van ser els catedràtics de la Universitat de València Francisco Pérez García, d’Anàlisi Econòmica, i Joan Romero González, de Geografia Humana. El debat va girar al voltant de qüestions clau per al futur del Pais Valencià: l’entorn geogràfic i humà, les polítiques d’ocupació i de innovació, el finançament, la sostenibilitat del creixement i el canvi climàtic.

L’acte cívic que es va celebrar a continuació també va comptar amb les paraules del Conseller de Hisenda i Model Econòmic de la Generalitat Valenciana, Vicent Soler i Marco, i de la Rectora de la Universitat de València, Maria Vicenta Mestre Escrivà. Va culminar amb la interpretació al violoncel del Cant dels ocells i la col·locació d’una corona floral sota la placa commemorativa al carrer Ernest Lluch.